היום אחד מערוצי הפרסום המובילים ביותר הוא קידום ממומן בגוגל, לפני יותר מעשור הפרסום היה דרך אנשי יח״צ בטלווזיה וברדיו שלטי חוצות ועוד.. כיום הטכנולוגיה השתנתה, וגוגל נכנס לחיינו כרוח סערה והביא את עולם הפרסום המדוייק והמדיד.
ההבדל בין הפרסום הישן לפרסום החדש הוא בעיקר העלויות ויכולת המדידה. בעוד שבטלווזיה לא ניתן למדוד ולפלח את אוכלוסיית הצופים בגוגל ניתן לפלח את מי אנו רוצים שיקליק, מאיזה אזור הוא וזה ניתן למדידה.
קידום ממומן בגוגל מאפשר לך כבעל העסק לחשוף בצורה קלה את השירותים או את המוצרים שאתה רוצה לשווק ולהגיע לקהלים פוטנציאלים ע״י מדידה של התוצאות והנתונים לצורך שיפור מתמיד של הקמפיינים.
קידום לכל מטרה הבסיס הוא בקמפיין חיפוש, רשת החיפוש הוא המקום הטוב ביותר להיות בו. זה המקום שהמתחרים שלכם נמצאים בו כל הזמן.
שיווק מחדש – רדיפת המודעות באתרים, באפליקציות וביוטיוב הכל במטרה לגרום לגולש לחזור לאתר ולבצע רכישה שוב ושוב.
פרסומים בתוך כתבות ברחבי האינטרנט מייצרים חשיפה גדולה וזה ע״י השימוש באלגוריתם של גוגל המציע כתבות מותאמות לסוג חיפוש רלוונטי.
ע״י מודעות וידאו שקופצות במהלך הסרטות בתחילתו או באמצע, או ע״י באנרים פירסומיים – מתאים בעיקר למי שפונה לקהל הצעיר
אתר מכירות – זה הקמפיין בשבילך!
הגדלת נפח המכירות ע״י פרסום מוצרים מבוססים הרגלי צריכה תחומי עניין וביטויי מפתח.
פרסום לתיבות המייל של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, חשיפה של השירותים, העסק שלכם והמוצרים שלכם. ע״י פרסום במייל עם אחוז פתיחה גבוה.
–לפרסם אפליקציה ל-iOS או ל-Android בחיפוש בגוגל, ב-Youtube וב-Google Play. להגיע לגולשים שמתעניינים באפליקציות כמו שלכם.
-שימוש במפות של גוגל, מיקום גיאוגרפי ומיקום בית העסק לצורך יצירת ניווטים והתקשרות לבית העסק.
אורי מינץ – שיווק דיגיטלי לעסקים | קידום אורגני | מחקר מילות מפתח | שיווק ברשתות חברתיות | בניית אתרים | ניהול מוניטין | החלפת קישורים | כתיבת תוכן
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים