בניית אתר בוויקס

בניית אתר בוויקס
Rate this post

בניית אתר בוויקס – אלופים בבנייה

לא מעט בוני אתרים מעדיפים לבנות את האתר שלכם כאתר וויקס. מערכת וויקס מאפשרת כיום לכל אדם לבנות אתר בלי צורך לדעת קוד. וויקס היא מערכת נבחרת על ידי לא מעט אנשים ומדי יום ביומו ניתן למצוא אתרי וויקס חדשים ברשת האינטרנט.

יחד עם זאת, בניית אתר בוויקס חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. כמו כן, קידום אתרי וויקס איננו תמיד דומה לתהליך קידום של אתרים מסוג אחר ולכן, גם עבור קידום אתר מעין זה יש לבחור אנשי מקצוע שמכירים את המערכת היטב ויודעים כיצד לעבוד איתה.

בניית אתר בוויקס – למי זה כדאי?

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבנות אתר וויקס וכן האם בניית אתר בוויקס רלוונטית לכולם, השאלות תלויות בעיקר בציפיות שלכם מאתר אינטרנט. בניית אתר וויקס רלוונטי מאוד עבור אנשים או עסקים שזקוקים לכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלהם.

מערכת וויקס יודעת להציע עסקים בצורה ויזואלית מרשימה ויפה. כלומר, אם אתם מעוניינים שהלקוחות שלהם או הקולגות שלכם יחשפו לאתר מאוד מרשים כאשר הם מחפשים את העסק שלכם, מערכת וויקס היא המערכת המתאימה עבורכם לבניית אתר. כמו כן, בניית אתר בוויקס מאפשרת למצוא אותו בקלות ולבנות אותו בצורה קלה ומהירה.

על אף שכאמור בניית אתרים בוויקס זה דבר פשוט למדי שניתן לעשות באופן עצמאי, חשוב מאוד שתדעו כי קידום אתרי וויקס ידרוש מכם יותר מכפי שתדרוש הקמת אתר וויקס ולכן, בכדי לקדם את האתר בצורה הטובה ביותר, אין ספק שחשוב מאוד לבחור במומחים בתחום בנייה וקידום של אתרי וויקס.

סוגי אתרים בוויקס

כאשר מדובר על בניית אתר בוויקס, חשוב לדעת שיש תוכניות שונות לצורך בניית האתר אשר העלות שלהן משנה. אתר וויקס לא מוצע באופן חינמי. כלומר, לבנות את האתר זה תהליך חינמי אם עושים זאת כמובן באופן עצמאי, אך בכדי שהאתר יופיע בגוגל יש לבחור דומיין.

אתרי וויקס יכולים להיות אתרי וויקס בסיסיים הרלוונטיים מאוד להיות בלוגים אישיים או אתר תדמית לעסק קטן. אתרים מעין אלה יעלו לכם כ30 ₪ בחודש על מנת לקבל דומיין לאתר שלכם. חשוב מאוד שתדעו כי בתכנית האתר הזה עדיין יופיעו פרסומות של וויקס.

סוג נוסף הוא אתרי סחר בוויקס. מדובר על אתר הרלוונטי לכל עסק שמעוניין באתר שיאפשר ללקוחות שלו לבצע הזמנות. באתר זה צריכה להיות מערכת סליקה לקבלת תשלום אונליין.

כיצד מקדמים אתר וויקס?

בשנתיים האחרונות וויקס עשו מהפכה שלמה בכל הנוגע לקידום אורגני. כיום ניתן למצוא תוכנית אישית לליווי כל בעל אתר להגדרת המאפיינים של SEO לאתר מסוג זה. תוכלו לקבל הדרכה ממדריך שיחבר את האתר שלכם ל Google Console על מנת שתוכלו לראות איזה דפים מהאתר מאונדקסים בגוגל ולקבל את כל המידע האפשרי מהקונסול על המיקומים והתנועה אל האתר. בשלב הבא תדרשו להגדיר כותרות ותיאורים של העמודים החשובים באתר.

יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שעדיין נשארה בעיה עיקרית בוויקס הגובלת בכך שאי אפשר לשנות הגדרות באופן גורף באתר. אפשר לשנות בכל עמוד את תגיות המטא של כותרות ותיאור אולם זה מתבצע בצורה נפרדת לכל עמוד. אם יש לכם כמות משמעותית של מוצרים או קטגוריות באתר, מדובר במשימה ממש קשה. כלומר, אם תרצו לשנות את המסר שלכם בשלב כלשהו באתר, תדרשו לעשות זאת שוב בכל עמוד באופן ידני. כמו כן, וויקס עדיין לא מתאימה לגמרי לאתרים בעברית ועל כן הקמת אתר וויקס בשפה העברית גובלת בעבודה מורכבת יותר.

יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שגם בניית אתר בוויקס וגם קידום אתר בוויקס הם בהחלט אפשריים. בין אם מדובר על קידום ממומן אתרי וויקס וגם אם מדובר על קידום אורגני של אתרי וויקס כאשר בוחרים באנשי מקצוע שמכירים היטב את המערכת, ניתן לעשות זאת.

אנשי מקצוע העוסקים כיום בתחום קידום אתרים יודעים כי אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתר וויקס היא באמצעות תוכן רלוונטי ואיכותי. גוגל מייחסת חשיבות משמעותית לתוכן שמשאיר גולשים באתר שלכם. כמו כן, בכדי לקדם אתר וויקס אין צורך בקישורים נכנסים לאתר וכל הקידום מתבצע באמצעות תוכן איכותי ועדכני.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך בניית וקידום אתר וויקס?

בניית אתרים בוויקס היא כמובן לא דבר פשוט שכן, מדובר על מערכת ייחודית שעל אף שמלאכת הבנייה עצמה לא מאוד קשה, הרי שקידום האתר איננו מתבצע כפי שמתבצע קידום של כל אתר המבוסס על מערכת אחרת כגון: אתרי וורדפרס ועל כן, יש לדאוג כי רק אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בניית אתר בוויקס וכן בתחום קידום אתר בוויקס יעשו זאת עבורכם.

בבואכם לבחור את אנשי המקצוע הרלוונטים לכם, בדקו היטב האם הם מומחים בתחום בניית אתר וויקס, מיהם הלקוחות שלהם והאם תוצאות הקידום של האתר שלהם טובות ועוד.

בניית אתר בוויקס חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת שהקידום שלו יתבצע בצורה הטובה ביותר.