הקמת אתר וויקס

הקמת אתר וויקס
Rate this post

הקמת אתר וויקס – למה חשוב לשים לב ?

הקמת אתר וויקס היא דבר מעולה כאשר אנו מדברים על הצורך של עסק קטן לבנות אתר מקצועי אמנם אבל במחיר נמוך באופן שיאפשר לו לעשות את העבודה בצורה טובה גם אם לא סופר מקצועית. אלא, שגם אם שקדתם על הקמת אתר וויקס בצורה הטובה ביותר אבל לא נתתם את דעתכם על קידום אתרי וויקס מקצועי, יכול להיות שתמצאו את עצמכם בבעיה.

בואו נעשה סימולציה, אנחנו יודעים שזה מוזר לעשות משהו כזה דרך מסך מחשב, אבל נסו 'לזרום איתנו' לרגע. אתם מחפשים משהו במנוע החיפוש. שירות כלשהו, אולי משהו לעשות הערב עם החברה או מוצר חשמל שאתם צריכים ממש עכשיו לקנות לבית. אתם מקלידים את מילות החיפוש ומה אתם עושים? אתם עוצרים על אחת האפשרויות הראשונות או ממשיכים לגלול את הפיד?

אנחנו לא יודעים איפה אתם עומדים, אבל אנחנו יכולים להגיד לכם בביטחון מלא כי הלקוחות שלכם לא עושים מחקר ברחבי האינטרנט. אותם לא מעניין אם בניית אתרי וויקס היא עכשיו התחביב החדש שלכם.

כאשר אתם ניגשים לעולם של הקמת אתר וויקס אתם חייבים לשאול את עצמכם היכן האתר ימצא את עצמו במנוע החיפוש.

על הדרכים להגיע לראש הרשימה, נפרט ממש כאן.

קודם כל בואו נדבר על מה זה אתר

איך לבנות אתר וויקס? עם הרבה מאוד רצון ונכונות ללמוד. כי למעשה הקמת אתר וויקס משולה היום, במאה ה- 21, בייחוד לאור משבר הקורונה, לבנייה של חנות. שם, בחנות האינטרנטית שלכם, בין אם אתם מוכרים מוצר מסוים ובין אם אתם מוכרים שירות ספציפי של ראיית חשבון או אריזת מתנות בשיטה היפנית, אתם למעשה נותנים ללקוחות שלכם את המידע הדרוש על מנת לבצע רכישה כמו גם את הדרך לבצע רכישה.

אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה עם פיצ'רים דיגיטליים המקנים לכם שליטה חסרת תקדים. דרך האתר אתם יכולים לעקוב אחרי הלקוחות שלכם. אתם יכולים לדעת איזה מוצר הם אהבו במיוחד, מתי יום ההולדת שלהם והאם אולי שווה 'לפנק אותם' בכמה אחוזי הנחה. אתם יכולים 'להקפיץ' להם מודעות ברשתות החברתיות. ולמעשה לעשות הכול כדי להביא אותם לרגע הרכישה.

בניית אתרים וויקס יכולה אולי להיות חובבנית, אבל השימוש באתר צריך להיות דבר מקצועי לכל דבר ועניין כי שם טמון הכוח שלכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ולהזרים עוד כסף למחזור העסקי.

למה צריך לשים לב כאשר ניגשים לשלב הקמת אתר וויקס

כאשר אתם ניגשים לשלבים של הקמת אתר וויקס, שימו לב לפרמטרים הבאים, הנבחנים גם באלגוריתם החיפוש של גוגל והם למעשה הסעיפים שבגינם יחליט האלגוריתם היכן להציב את האתר שלכם לאורך הרשימה.

קודם כל, קידום אתר וויקס מתחיל בהתחדשות

האלגוריתם מחפש את הלקוחות שלכם. הוא רוצה לדעת שנכנסו אליכם עוד ועוד גולשים ושאלו לא מיהרו לעזוב את האתר. על מנת לעשות זאת בצורה טובה, חישבו מה אתם הייתם רוצים לקבל מאתר בו אתם צורכים שירותים כלשהם. האם הייתם רוצים שהעיצוב יהיה לא נעים? שהקישורים בו לא יעבדו? שהמבצעים שיוצגו בו יהיו מלפני כמה חודשים טובים?

אם התשובה היא לא כנראה שלא מספיק לעסוק רק בשלבים של הקמת אתר וויקס, אלא גם לתת את הדעת על חידוש של האתר. אם זה בעיצוב ואם זה במוצרים החדשים, המבצעים הרלוונטיים ועוד.

אחרת, לקוחות ימהרו לעזוב את האתר, מה שכמובן יקבל ביטוי גם במיקום שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרי וויקס נשען על המילים בהן השתמשתם

הקמת אתר וויקס צריך לשים לב גם לתוכן אותו נותנים באתר. הרי, בסופו של יום, אנחנו רוצים שכמה שיותר לקוחות ימצאו את האתר שלנו. איך הם ימצאו את האתר שלנו העוסק במכירת שטיחים בטבריה, אם אנחנו רשמנו: 'מכירת שטיחים איכותיים בטבריה' והלקוח רשם: 'שטיח טבריה'. הרי אנו מדברים על אלגוריתם שמחליט היכן האתר ימוקם, לא בן אדם.

איך מחשב יכול להבין שהכול עוסק באותו נושא? כאן אנו מדברים על סיטואציה פשוטה. מה קורה כאשר הסיטואציה מורכבת יותר? כאשר אנו מוכרים מוצרים נוספים או שאנחנו עורכי דין שיכולים לעזור גם בענייני נזיקין וגם עבור תביעות מול הביטוח הלאומי?

על מנת שמנוע החיפוש בגוגל ייתן אתכם בתור האפשרות הראשונה כל פעם מחדש, אתם צריכים לשים לב שהשתמשתם בכמה שיותר 'מילות מפתח', כלומר, מילות חיפוש נפוצות. אם אתם לא בטוחים באילו ביטויים להשתמש, ישנן חברות חיצוניות שיכולות לתת לכם את המידע כמו גם לתת לכם שירות מקצועי שיבטיח קידום שלכם במנוע החיפוש בצורה טובה, יעילה ואפקטיבית.

העסק שלכם גדל? אולי שווה לכם לוותר על וויקס ולעבור לאפשרות מתקדמת

וויקס טובים עבור אתרים של בתי עסק קטנים ולא מקצועיים במיוחד. במידה ואתם מתפתחים, חישבו להחליף את האתר בממשקים מתקדמים יותר.

לכל שאלה, ייעוץ וקידום, אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת שנוכל לתת לכם מענה מקצועי רחב המותאם לכם.