איך לבנות אתר וויקס

איך לבנות אתר וויקס
Rate this post

איך לבנות אתר וויקס שבאמת יעזור לכם למכור

הקמת אתר וויקס היא פעולה פשוטה בסך הכל. אנו מדברים על ממשק נוח וידידותי למשתמש אשר מאפשר, בעזרת טכניקה מוכרת לכולנו- Drag & Drop לשים מה שנרצה על לוח העבודה באופן שיופיע גם כן באתר. עסקים קטנים רבים כבר מצאו את הממשק נוח ויעיל עבורם וכזה שמאפשר להם להקים אתר מקצועי מצוין בעלויות נמוכות באופן משמעותי.

בניית אתר בוויקס היא אולי פעולה פשוטה יחסית, אבל, כל זה לא אומר דבר על החשיבות העצומה הטמונה באופן בו מתבצעת אופטימיזציה של קידום אתר. אז כדי ללמוד איך לבנות אתר בוויקס שיעזור לכם לקדם את המוצר שלכם בצורה משמעותית, הכנו את המאמר הבא.

קודם כל כמה מילים על ממשק העבודה

וויקס היא חברה שבמהות שלה נועדה עבור אלו המעוניינים להקים אתרים בצורה 'לא מקצועית'. אלא, שלאורך הדרך הם הפכו לפלטפורמה בה נעזרים גם אנשי מקצוע. לכן, השאלה איך לבנות אתר וויקס, צריכה להתחיל בשאלת הבסיס, היא האם לקחת את האופציה החינמית של הממשק או שמא, להשקיע כמה שקלים ולבחור את האפשרות שאינה חינמית. בעיננו, כדאי לשקול שיש באופציה שעולה כמה שקלים. זאת מכיוון שבתמורה לכסף אתם יכולים לשלוט על ה- 'דומיין' שלכם. מה זה דומיין? זה השם של האתר שלכם.

שם קצר, קליט, כזה שמייצג בצורה טובה את התוכן עליו האתר עומד לדבר, עלול להיות קריטי ממש בכל הקשור ב- קידום אתר וויקס. שהרי, אתם רוצים לשים קישור פשוט, קצר וקולע בביו שלכם באינסטגרם או בדף הפייסבוק המקצועי שלכם. אתם רוצים שללקוחות יהיה קל להיכנס דרך שם המשתמש הזה ולמעשה, אתם הייתם רוצים לשלוט עליו ולא שהוא ישלוט עליכם. בדיוק בגלל זה היינו ממליצים לא לוותר על הגירסה בתשלום לה יתרונות נוספים עליהם נפרט עוד בהמשך.

איך לבנות אתר וויקס? היעזרו בכלים שיש לכם שם

איך לבנות אתר וויקס בצורה טובה? פשוט היעזרו בכלים המקצועיים המופיעים בממשק העבודה. תוכלו למצוא באתר פיצ'רים שיעזרו לכם להבין האם האתר שלכם נמצא במצב האופטימלי לקידום אורגני, משמע קידום לא ממומן של האתר בתוך מנוע החיפוש.

רק שימו לב: כאשר אנו מדברים על קידום אתרי וויקס, קיימת חשיבות גדולה מאוד למלל המופיע באתר. הרי חישבו על כך, הלקוחות שלכם צריכים להגיע דווקא לאתר שלכם ולבחור בו על פני כל האופציות האחרות. על מנת להגיע לתוצאות הראשונות במנוע החיפוש, אתם חייבים להקפיד על כך שהמלל בו אתם משתמשים יתאים לכמה שיותר שורות חיפוש בכל רחבי העולם.

כיום, בוויקס אין אלגוריתם שיכול לסקור את המלל המופיע באתר שלכם בשפה העברית. אמנם הפיצ'ר הזה קיים באנגלית אבל עוד לא בעברית. אנו מקווים שעד שתקראו את המאמר, הפיצ'ר הזה כבר יהיה זמין עבור כל השפות. אבל, במידה ואין זה כך, שיקלו לשכור איש מקצוע שיבדוק עבורכם מה הן מילות החיפוש הנפוצות במקרה של האתר שלכם.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

רבים שואלים 'איך לבנות אתר וויקס שיראה טוב? התשובה שלנו: פרטים. אם אתם רוצים שהאתר שלכם יאפשר ללקוחות לרכוש מכם מוצרים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להשתמש בקישורים לא מתאימים, לייצר חווית משתמש לא נוחה על ידי עיצוב לא נעים לעין או טקסט לא רלוונטי.

הנקודה היא שרבים הנעזרים בשירות של וויקס עושים זאת מכיוון שהם לא רוצים לשלם כסף רב עבור בנייה של אתר מקצועי. אנחנו יכולים להבין זאת. הרי בסופו של יום, עסק עצמאי צריך לשלם לכל כך הרבה גופים, כך שאף אחד לא רוצה לשלם עוד גם על אתר אינטרנט.

אבל, אם הלקוחות שלכם נכנסים לאתר ולא מוצאים את המוצר עליו קראו כי המוצר הזה לא נמצא אצלכם יותר במלאי, אז אנחנו בבעיה חמורה. הכלי הכי טוב לבנייה מקצועית של אתר וויקס היא לחשוב מה אתם הייתם רוצים לקבל בתור לקוחות מכל אתר אליו אתם נכנסים.

במידה והאתר אותו בניתם לא עומד בסטנדרטים שלכם בתור לקוחות, עצרו הכול וחישבו איך לבנות אתר וויקס שיתאים לסטנדרטים שלכם.

זכרו: כדי שמנוע החיפוש של גוגל 'ימליץ עליכם' ללקוחות חדשים, משמע, ישים אתכם בראש רשימת האתרים במנוע החיפוש, אתם צריכים להראות לו שיש לכם הרבה גולשים שנכנסים לאתר, שהם נשארים לאורך זמן ושיש להם 'מה לעשות שם'.

ספרו סיפור

השאלה היא לא רק איך לבנות אתר וויקס, השאלה היא איך לספר סיפור. בסופו של יום, כולנו רוצים לקנות מוצרים שאנחנו מאמינים בהם, לבחור נותני שירות עליהם אנו סומכים ולקבל את כל המידע שיעזור לנו להחליט בצורה הטובה ביותר. כדי לעשות את זה, אנחנו בתור בעלי עסקים לא יכולים רק לספק את המוצר.

אנחנו צריכים גם לספר סיפור. לתת ללקוחות שלנו ערך מוסף שיעזור להם לחזור אלינו שוב ושוב.

להתייעצות מקצועית בנושא איך לבנות אתר וויקס ובירור אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.