בניית אתרים וויקס

בניית אתרים וויקס
Rate this post

הכל על בניית אתרים וויקס

הקמת אתר וויקס זו פעולה פשוטה למדי. אם בעבר ניתן היה לעשות זאת רק עבור אתרים בשפה האנגלית, הרי שהיום מדובר על כלי שהתרחב מעל לכל דמיון ולכן, שימוש במה שיכול לתת לכם אתר וויקס בעברית הוא אין סופי.

אתר אינטרנט, בייחוד כאשר מדובר בבניית אתרים וויקס, הוא הדרך שלכם למכור ולהפעיל את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר במאה ה- 21. בניגוד לרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט מאפשרים לנו מה שאנו לא יכולים לקבל בשום מקום אחר.

זאת אומר, זה נכון שרשתות חברתיות יכולות לתת לנו לא מעט. אנו יכולים 'לספר את הסיפור שלנו' דרכן. להפוך את הקהל שלנו לחלק מתהליך יצירת המותג שלנו. אבל, בסופו של יום, כאשר אנו ניגשים למכור ממש את המוצרים שלנו, אין כמו אתר אינטרנט נוח שיעזור לנו לעקוב אחרי הלקוחות שלנו, לדעת אילו מוצרים הם אהבו יותר ואיזה קצת פחות, לעקוב אחרי המכירות שלנו ועוד.

אז היום, ניתן לכם כמה טיפים שאספנו מאנשי מקצוע, מהם נלמד קידום אתרי וויקס. כל מה שאתם צריכים לדעת מהשלב של הקמת אתר וויקס ועד לרגע בו אתם מתחילים למכור את המוצרים שלכם באתר בפועל.

כמה מילים על קידום באינטרנט

וויקס זו אמנם פלטפורמה נוחה ונהדרת. שם כל אחד יכול לעשות בניית אתרים וויקס בקלות ובמחירים זולים באופן משמעותי. אתם לא צריכים להיות מתכנתים על מנת להגיע לכך שיהיה לכם אתר מצוין שייתן עליכם קצת פרטים ויהיה מין 'כרטיס ביקור' דיגיטלי. אבל, איך כל זה עוזר אם אתם לא 'נמצאים שם' וכאשר אנו אומרים 'נמצאים שם' אנו אומרים: מה ייתן לכם אתר אם הנוכחות האינטרנטית שלכם לא קיימת ממש?

קידום אורגני לאתר וויקס זה כמו לשים שלט חוצות ענק שאומר: 'אני כאן'. זה לא משנה הרי אם יש לכם את האתר הכי טוב והכי יפה בעולם. אם אתם לא נמצאים באחת האפשרויות הראשונות במנוע החיפוש של גוגל, מה עשיתם בזה בכלל ?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, נו אבל איך את רוצה שנערים על גוגל ונניח את האתר שלנו ראשון ברשימת החיפוש של כל לקוח? הרי אנו לא יכולים להיכנס למחשב ולעשות את זה לבד! אז זהו, שאתם לגמרי יכולים להיעזר בכמה כללים פשוטים שיזניקו את האתר שלכם קדימה.

כמובן שכאן אנו נותנים מידע על קצה המזלג. האמינו לנו כי אין תחליף לאיש מקצוע מיומן שיעשה עבורכם את העבודה. אבל, במידה ואתם רוצים לנסות להבין לבד מה כן יש לכם לעשות עבור קידום אורגני של האתר שלכם, המשיכו לקרוא.

קודם כל, היעזרו בממשק של וויקס ככל הניתן

בניית אתרים וויקס היא נוחה משום שאנו מדברים על ממשק נעים וקל לעבודה. אתם לא צריכים להיות עכשיו מתכנתי על כדי 'לזרוק' על לוח העבודה שלכם כמה תמונות. מה שרבים לא יודעים זה שבוויקס הבינו את הצורך בהכלת חוקי ה- SEO זה השם המקצועי ל- קידום אורגני של אתר וויקס. לכן, בסיום העבודה תוכלו 'לבקש' מהם שיעברו על האתר שלכם ויראו עד כמה גבוהה ההתאמה שלו למנוע החיפוש בגוגל.

עליה וקוץ זה, חלק מקידום אורגני עוסק במלל המופיע באתר, על כך נדבר בהרחבה בהמשך. אבל, עליכם לדעת כי נכון להיום האתר יכול לתת חוות דעת מלאה על האופטימיזציה של האתר רק עבור אתרים שהתוכן בהם כתוב בשפה האנגלית.

שימו לב למלל המופיע באתר

כאמור, המלל המופיע באתר הוא קריטי כאשר אנו מדברים על קידום אורגני של אתר. בניית אתרים וויקס צריכה להיות כמובן באופן שיתאים למחפש הישראלי הממוצע. מה זה אומר? אם יש לכם אתר בו אתם מוכרים מוצרי אפיה ברחובות.

אתם רוצים לייצר סיטואציה בה כל תושבי רחובות, הערים הסמוכות והמושבים מסביב, ידעו על החנות ויבואו לקנות בה. לכן, אנחנו רוצים שכל מי שמקליד את המילים: 'מוצרי אפיה רחובות', יגיע אליכם.

אבל מה קורה אם אתם עושים בניית אתרי וויקס בהם אתם מוכרים גם קמחים מיוחדים וגם מערוך ותנור? אתם רוצים שהמחפש של 'תנור אפיה רחובות', יגיע לאתרים כשם שמי שכתב 'כלי עזר באפיה רחובות' יגיע גם כן. לכן, אנחנו צריכים לראות איך המלל באתר יכול להתאים לכמה שיותר מחפשים אופציונאלים במנועי החיפוש השונים.

בניית אתרים וויקס? עדיף להימנע מהגירסה החינמית

במידה ואתם רוצים להשתמש בתוכנה בחינם דעו כי אתם עלולים לאבד שליטה על מה שמתרחש באתר. בניית אתרים וויקס בחינם עלולה להביא למצב בו אתם לא יכולים לבחור בעמכם את שם האתר, האתר שלכם יוגדר כאתר לא 'חינמי' מה שיסווג אותו בעיני האלגוריתם של גוגל כאתר 'חובבני' וישאיר אותו בסוף הרשימה וכן הלאה.

בניית אתרים וויקס במחיר מסוים, אמנם עולה כסף אבל פחות כסף מזה שהייתם משלמים עבור גוף חיצוני שיבנה לכם אתר מקצועי.