בניית אתרי וויקס

בניית אתרי וויקס
Rate this post

בניית אתרי וויקס בצורה ממירה ומשכנעת

וויקס היא ללא ספק מהפלטפורמות הנוחות ביותר לבנייה של אתר לא מקצועי עבור משתמשים פרטיים. וויקס זו חברה שהוקמה בשנת 2006 בישראל על מנת לאפשר לכל אחד לבנות כל אתר בלי ללמוד לשם כך מדעי המחשב באוניברסיטה. אתר וויקס עובד על בסיס רעיון פשוט שיתאים לכל אחד. הוא למעשה עושה מה שאנו מכנים DRAG & DROP זאת אומרת, שכל מה שעליך לעשות הוא לגרור ולזרוק, ממש כאילו היה מדובר על הכנה של אלבום דיגיטלי או פוסט בפייסבוק.

בניית אתר וויקס היא אמנם דבר פשוט, אבל כמו שאנחנו כבר יודעים, גם כאן חשוב להיות בעלי כלים ויכולות על מנת להביא את האתר למלוא הפוטנציאל הגלום בו. אם אתם בעלי עסק אתם כבר יודעים היום, בייחוד לאור הופעת ווירוס הקורונה, כי היום, מחירות מתרחשות באינטרנט.

אתר אינטרנט הוא ממש 'כלי הנשק' שלכם, בתור בעלי עסקים בעולם החדש. לכן, אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף שיעשיר את הידע הקיים ברשותכם על מנת שתוכלו להפיק את המרב מהאתר של בית העסק שלכם, המשיכו לקרוא!

בניית אתרי וויקס – מה ניתן להפיק מאתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא למעשה הדרך שלי למכור בעולם החדש. אם בעבר השוק התנהל ברחוב, הרי שהיום, כידוע אין זה כך. לכן, האתר שלנו הוא מעין חלון ראווה דרכו אנו יכולים למכור, לעקוב אחרי לקוחות, להוסיף אותם לרשימת הניוזלטר שלנו ולהפיק את המרב מכל לקוח ולקוח מה שבעבר לא היה.

הרי, איך תעקוב אחרי אישה שרק נכנסה 'להסתכל'? היום, בזכות האינטרנט אנו יכולים להמשיך לשלוח לה מסרים דרך הרשתות החברתיות והמייל, להזכיר לה את המבצע המיוחד שלנו לכבוד החגים וממש 'ללוות אותה' כל הדרך עד לרגע הרכישה. בניית אתרי וויקס זו דרך נהדרת שכן אנו יכולים לעשות את כל זה בעלות נמוכה ממש!

נשמע נהדר נכון? אלא שאתם ממש לא היחידים שנמצאים בתמונה. חישבו על כך, כמוכם יש עוד מיליוני עסקים בכל רחבי העולם הרוצים גם הם לקבל 'נגיסה מהתפוח'. כולם רוצים למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות, מכל רחבי העולם ולהציג בפניהם 'את הסחורה'.

אז מה עושים? נסביר הכול ממש עכשיו.

איך מוכרים יותר בעולם החדש

על מנת למכור יותר בעולם החדש אנו צריכים להיעזר בכללים של 'קידום אתרי וויקס'. מה זה אומר? כמובן שאנחנו כרגע מדברים על קידום אתרי וויקס לאור העובדה שהמאמר עוסק בבניית אתרי וויקס עבור המשתמש הממוצע. בניית אתרי וויקס באופן עצמאי הוא דבר שיש לו יתרונות וחסרונות עליהם נדבר בקצרה בהמשך.

לאחר ההקדמה הקצרה, בואו נדמיין לרגע את הלקוח הממוצע. הלקוח הממוצע שכל היום עמוס במחשבות על משימות רבות שיש לו בעבודה. הוא עכשיו נכנס לגוגל שניה רק כדי 'לרענן את המחשבות' בהיסח הדעת. מה אותו לקוח יעשה לפי דעתכם? אם הוא מחפש אתר שיעזור לו למצוא 'מרפד כורסאות בחיפה במחיר טוב', נגיד והאתר שלכם והעסק שלכם אכן עוסקים בתחום.

האם אותו לקוח יגלול את הפיד למטה ויחפש עוד ועוד אתרים העוסקים בנושא? אם אתם עונים לעצמכם 'לא' בראש או אפילו מעט מגחכים, הרי שכולנו מבינים כי בפועל, אף לקוח לא יחפש אתר שנמצא במנוע החיפוש בדף 8.

זה לא משנה אם התעמקתם ולמדתם איך לבנות אתרי וויקס באופן מושלם, כל עוד לא השקעתם מחשבה ועסקתם בפרמטרים שייצרו קידום אורגני לאתר וויקס או קידום ממומן לאתר וויקס, אתם כנראה בבעיה.

אנחנו רוצים שהאתר שלכם יופיע ראשון במנוע החיפוש בגוגל. בניית אתרי וויקס במקרה הזה זה לא מספיק. אנחנו גם צריכים להבין איך מקדמים אותו.

כמה טיפים לקידום אתר

כאשר אנו מדברים על קידום אתר וויקס חשוב להגיד קודם כל כי מדובר על תחום הדורש ידע וניסיון. כיוון שמדובר בתחום מאוד תחרותי, חשוב לעשות כל צעד מתוך הבנה מלאה והיכרות מספיקה עם התחום על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. כאן ניתן קמה טיפים שיכולים לעזור. אבל, אין תחליף לבירור מעמיק וענייני עם איש מקצוע.

רכשו דומיין

דומיין הוא למעשה 'שם המשתמש', משמע, הוא השם המופיע בשורת הכתובת שלכם שם למעלה, בראש אתר האינטרנט שלכם. לדומיין יש משמעות קריטית בכל הנוגע לקידום אתר. אנחנו רוצים ששם האתר יהיה נוח כדי לקשר אותו לפוסט בפייסבוק או באינסטגרם בקלות.

אנו רוצים שהלקוחות שלך ימצאו את האתר בלי בעיה. בשביל זה אנו צריכים דומיין קצר יחסית שיהיה נוח לשימוש בלי יותר מדי 'באגים'. בגירסה החינמית של וויקס, כאשר אתם ניגשים לתוכנה עבור בניית אתרי וויקס, אתם תקבלו דומיין שהם בחרו עבורכם. לא רק זה, הם גם יציינו שמדובר בדומיין חינמי. אז, שמעו לנו, קנו דומיין.

עברו על המילים בהן אתם משתמשים

אתם אולי בניתם אתר למכירה של מוצרי קוסמטיקה או לעיצוב פנים. אבל, אתם רוצים שהמלל באתר יתאים לכמה שיותר לקוחות מחפשים פוטנציאלים. אתם רוצים שהמלל באתר יתאים גם ל- 'עיצוב פנים רמת השרון' וגם ל- 'לעצב רמת השרון'. שימו לב כי אתם משתמשים בכמה שיותר מילות חיפוש נפוצות כדי להביא כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים כאשר אתם ניגשים לתהליך של בניית אתרי וויקס.