אתר וויקס בעברית

אתר וויקס בעברית
Rate this post

כל מה שרציתם לדעת על קידום אתר וויקס בעברית

הקמת אתר וויקס, יפה ומקצועי ככל שיהיה זה לא מספיק. קידום אתרי וויקס זה הדבר שיעזור לך להגיע בפועל ללקוחות רבים ככל הניתן. בניית אתרי וויקס זה אמנם דבר פשוט בסך הכל. הרי הסיבה בגללה רבים פונים לבנות אתרים דרך הממשק מעיד על איכותו ועל האפשרויות הגלומות בו. הרי לא צריך להיות אנשי מקצוע כדי להבין איך לבנות אתר וויקס ברמה פשוטה יחסית.

אבל, על מנת להגיע לתוצאות גבוהות, לאפשר לכם להיות ראשונית במנוע החיפוש על אף שבחרתם לעשות אתר וויקס בעברית, צריך להבין קצת בעולמות הקידום האורגני.

על מנת לעשות סדר בכל אלו ולתת את התשובה המקצועית שלנו הפוסקת האם כדאי או לא כדאי לפתוח אתר וויקס בעברית במו ידיכם, הכנו עבורכם את המאמר הבא.

קודם כל, כמה מילים על הקמת אתר וויקס בעברית

וויקס זו חברה ישראלית הפועלת משנת 2006 על מנת לאפשר לכל אחד, בכל רמת ידע, לפתוח בקלות אתר אינטרנט שיתאים לצרכיו. מכיוון שאתר אינטרנט הוא מנוע הצמיחה של חברות ובתי עסק בכל רחבי העולם, רבים שמחו על ההזדמנות להקים אתר אינטרנט פשוט בכוחות עצמם.

אם בתחילה הפלטפורמה התאימה בעיקר עבור משתמשים בשפה האנגלית, הרי שהיום, הממשק התרחב וניתן להיעזר בפלטפורמה על מנת להקים אתר וויקס בעברית בלי להיתקל ב- 'באגים' מרגיזים הנובעים מההבדל בין שתי השפות.

אבל, בדומה לאתרים וויקס בשפה האנגלית, גם הקמה של אתר וויקס בעברית מחייבת מתן תשומת לב לכל הכרוך בקידום האתר. זה לא משנה אם אתם פונים לכיוון של קידום ממומן אתרי וויקס או דווקא למה שאפשר לעשות בעזרת קידום אורגני. בשביל למכור אתם צריכים 'להיות בשטח'. זאת אומרת שאתם צריכים להופיע במקומות הראשונים באלגוריתם החיפוש של גוגל.

כמו שלא היינו בוחרים להציב את החנות שלנו ברחוב צדדי כי לא נצפה מהלקוחות הפוטנציאלים שלנו למצוא אותנו שם. כך גם אין שום סיבה לצפות לכך שהלקוחות שלנו יעשו מחקר מקיף בגוגל, יעברו את כל הדפים של מנוע החיפוש רק כדי להיכנס דווקא לאתר שלנו הממוקם בסוף הרשימה הארוכה.

איך מקדים אתר וויקס בעברית אתר?  לכך נקדיש את יתר המאמר.

קודם כל, כמה מילים על עיצוב

אנחנו חיים במאה ה- 21 ולא בתחילת שנות התשעים. כמו שלנו אין סבלנות לשוטט באתר שלא נראה לטעמנו, כך אין שום סיבה שהלקוחות שלנו ישוטטו באתר שלא נראה טוב. זה לא משנה אם אתם מוכרים את המוצרים הטובים בעולם. אם האתר נראה לא טוב, אף אחד לא יבוא להסתכל עליכם.

לכן, עשו טובה ותשקיעו בעיצוב. אם אתם לא יודעים לעשות את זה בעצמכם, חפשו אנשי מקצוע שכן יודעים לעשות זאת. חפשו אתרים דומים ברחבי הרשת ובעיקר- אל תזלזלו בחשיבות של אסתטיקה על מנת למכור. בייחוד כאשר אנו מדברים על הממשק של וויקס בו אתם יכולים פשוט לקחת תמונה של הלוגו שלכם ו- 'לזרוק' על לוח העבודה ללא כל מאמץ מצדכם.

זכרו כי מנוע החיפוש של גוגל בודק כמה גולשים נכנסו לאתר שלכם וכמה זמן הם נשארו שם. כך שגם אם בחרתם לבנות אתר וויקס בעברית, אתם לא פטורים מהשקעה משמעותית בעיצוב שלו.

התייחסו לקישורים ולרלוונטיות

רלוונטיות היא שם המשחק. אתר וויקס בעברית חייב להיות רלוונטי. אי אפשר לצפות מלקוח לחזור שוב ושוב אם הוא לא הצליח לפתוח את הקישור למוצר אותו הוא מחפש. אי אפשר לתהות למה היא לא קנתה שום דבר כאשר המבצע המופיע באתר הוא מבצע משנה שעברה.

כאשר אתם מקימים אתר בעצמכם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא לעדכן את התוכן כל הזמן. בכך טמון גם החיסרון המשמעותי של אתרי וויקס. מכיוון שאתם, בתור בעלי עסק צריכים להתמודד עם כל כך הרבה דברים אתם עלולים לשכוח לעדכן את האתר. ישראלים הם עם לא סבלני במיוחד, כמו שכולנו יודעים. כך שכמו שאתם לא הייתם חוזרים לאתר שלא 'סיפק את הסחורה' אין שום סיבה שהלקוח שלכם יעשה זאת.

חשוב לא לשכוח שכמובן מנוע החיפוש של גוגל רואה זאת ופשוט מוריד אתכם בדירוג.

מילות מפתח

'מילות מפתח' זה השם המקצועי אותו אנו נותנים כדי להגדיר את המילים הנפוצות ביותר כאשר לקוחות שונים מחפשים את המוצר אותו אתם מוכרים. אם אתם מוכרים מוצרים לשיער, אתם רוצים שכמה שיותר מחפשים פוטנציאלים יגיעו דווקא לאתר שלכם. לכן, אתם צריכים להבטיח כי האתר שלכם יכלול כמה שיותר 'מילות מפתח' רלוונטיות. אם מדובר במוצרים לשיער אנו נשתול בתוך האתר מילים כמו: 'מברשות שיער מחיר' או 'מייבש שיער מקצועי' כדי להתאים לכמה שיותר לקוחות שמחפשים את האתר.

כאן אגב נמצא החיסרון הגדול של הקמת אתר וויקס בעברית שכן באנגלית ניתן להיעזר בפלטפורמה כדי לעשות אופטימיזציה של מילות מפתח מה שעוד לא קיים בעברית.

שיקלו את הדברים היטב ותתחילו לעבוד!  לכל שאלה אנו זמינים בטלפון או דרך האתר.