קידום אתר וויקס

קידום אתר וויקס
Rate this post

קידום אתר וויקס, כל הדברים שכדאי לכם לדעת

קידום אתרי וויקס זה תחום אותו כל בעל עסק חייב לדעת. הרי אם בחרתם להקים אתר דרך הפלטפורמה של וויקס הרי שאתם מעוניינים להקים אתר בעלות נמוכה מה שבוודאי מנע מכם לקחת איש מקצוע שייתן לכם את המידע החשוב כל כך על קידום אתר וויקס.

הקמת אתר וויקס זו באמת אופציה מצוינת עבור אלו שצריכים אתר אינטרנט לעסק קטן המוכר כמה מוצרים בודדים, כמו במקרה של חנות קטנה או כזה המוכר שירותים של אדם אחד כמו במקרה של שירותי עריכת דין או עיצוב פנים.

אלא, שהממשק הקל והנוח לא יעזור לכם כאשר תעמדו בתחרות הבלתי אפשרית מול מנוע החיפוש של גוגל. שם תידרשו לעמוד מול אנשי מקצוע מנוסים היודעים בדיוק כיצד להביא את האתרים של הלקוחות שלהם לראש רשימת החיפוש. כדי שגם לכם יהיה הידע הדרוש על מנת לבצע בהצלחה קידום אתר וויקס לכל מטרה, ריכזנו עבורכם כאן מעט מידע מקצועי שיעזור לכם לקדם את האתר שלכם.

חשוב לזכור כי כל האמור כאן אינו תחליף לייעוץ מקצועי של בעל מקצוע מנוסה. הרי בסופו של יום, אנחנו מדברים על תחום בו עוסקים רבים מכל העולם מה שהופך אותו דינמי ומשתנה כל הזמן. לכן, בכל אופן, גם לאחר קריאת המאמר, נמליץ לכם להתייעץ עם אחד מהמומחים שלנו כדי להיות בטוחים שביצעתם קידום אתר וויקס באופן הכי טוב שאפשר.

קידום מתחיל בעיצוב

רגע לפני שנצלול אל העולם המשמים של הקידום האורגני בגוגל, רק בואו נייחד כמה מילים על עיצוב אתר וויקס. עיצוב אתר וויקס הוא דבר לא פחות חשוב מכל האמור במאמר הזה. עיצוב הוא המפתח שלכם להשאיר לקוחות בתוך האתר. הרי כמו שאתם מקפידים לסדר את החנות שלכם באופן מזמין שיביא לקוחות חדשים שיישארו בחנות כמה שניתן, כך גם האתר שלכם הוא למעשה 'החנות הווירטואלית' שלכם.

מה שאומר למעשה שהעיצוב הוא קריטי ואחראי להביא עוד ועוד אנשים לבקר ולשהות באתר. זה לא משנה אם אתם נעזרים באתר וויקס בתור 'דף נחיתה' מאת הרשתות החברתיות או אם אתם שולחים אותו ללקוחות דרך המייל, אתם רוצים להשאיר אותם שם כמה שאפשר, על ידי תוכן מעניין, קישורים רלוונטיים וכאמור, הקפדה יתרה על העיצוב של האתר.

קידום אתר וויקס – על האלגוריתם של גוגל

האלגוריתם של גוגל, במידה ואתם מעוניינים לעשות קידום אתר וויקס במו ידיכם, הוא מעתה החבר הטוב ביותר שלכם. אנו מדברים למעשה על המנגנון שמחליט אילו אתרים יופיעו ראשונים במנוע החיפוש בעוד לקוח פוטנציאלי מקליד את מלות החיפוש.

גוגל בוחר את האתרים השונים על פי פרמטרים שיסקרו בהרחבה כאן. כמובן שניתן גם במקרה הזה, כמו במקרים אחרים בעולם העסקים, לשלם לגוגל. קידום ממומן אתרי וויקס זו פעולה אותה ניתן לעשות כמובן. אבל, חשוב לזכור כי על האתר יצוין בעת החיפוש כי מדובר על אתר שנמצא שם בגלל מימון כספי. יש לקוחות שזה לא יפריע להם, אבל יכול להיות שיהיו לקוחות שימנעו להיכנס לאתר משום שהם ירגישו כאילו 'דוחפים להם' תוכן שיווקי. לכן כאשר אתם בוחנים את האפשרות של קידום אורגני לאתר וויקס לעומת קידום ממומן, חישבו על האפשרות שלקוחות ימנעו להיכנס אליכם בגלל המימון.

מה האלגוריתם של גוגל בוחן בעת קידום אתר וויקס? 

האלגוריתם של גוגל בוחן כמה דברים:

  • קידום אתר וויקס יקרה מאליו אם האתר יתעדכן כל הזמן. אם בניתם אתר לפני שלוש שנים, זה לא משנה אם השקעתם בעיצוב, הקפדתם על העלה של תוכן מעניין ויצירתי, כל עוד באתר מופיעים המבצעים משנה שעברה, אנחנו נמצאים בבעיה. מכיוון שאתרי וויקס לרוב נעשים בידי אנשים שלא מגיעים מהתחום של בניית אתרים, אנחנו ממליצים לכם בחום לעשות מעקב אחרי התוכן שעולה לאתר, זאת כדי להבטיח כי הלקוחות שלכם ישמחו לחזור שוב ושוב ולקרוא את מה שהעלתם.

מיותר לציין כי האלגוריתם של גוגל בודק כמה גולשים נכנסו לאתר, כמה זמן הם נשארו בו וכמה מהם חזרו אליו שוב, כדי שמנוע החיפוש יוכל 'להמליץ' על האתר, כלומר, לשים אותו בראש הרשימה גם עבור מחפשים אחרים.

  • קישורים – רלוונטיות זה גם קישורים. שימו קישורים שעובדים. מנוע החיפוש של גוגל יוודא גם את זה.
  • מלל, מלל, מלל – מילות החיפוש הן כמה מילים ספורות אותן מקליד הלקוח על מנת למצוא את השירות אותו הוא מחפש. מה הסיכוי שהוא יקלע דווקא למילים עליהן אתם חשבתם? אנחנו מקווים שהסיכויים גדולים, אחרת, הוא פשוט לא ימצא אתכם! לכן, שימו לב שאתם נעזרים במה שאנו קורים לו בעולם הקידום 'מילות מפתח'. כמה שיותר מילות חיפוש רלוונטיות עבור לקוחות שונים שעלולים, לכתוב כל אחד מהם מילים שונות כדי לחפש דווקא אתכם.

עולם הקידום הוא כאמור עולם רחב ומשנה. על מנת לדעת עוד ולקבל ייעוץ מקצועי, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.