עיצוב אתר וויקס

עיצוב אתר וויקס
Rate this post

מערכת וויקס היא ללא ספק המערכת הידידותיות ביותר כיום לצורך בניית אתרים. אמנם היו לא מעט מערכות לפניה ובעבר היא נחשבה כמערכת שפחות כדאי לבנות עליה אתר שכן קידום אתרי וויקס הוא בעייתי עד בלתי אפשרי. אולם כיום, המציאות השתנתה לחלוטין.

עיצוב אתר וויקס רלוונטי מאוד עבור אתר תדמית, אתר מסחרי און ליין, עמודי נחיתה ועוד ועל כן, טרם אתם בוחרים את המערכת שבעזרתה אתם מעוניינים לבנות את האתר שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא ותבינו את כל הסיבות שבגינן כדאי לבנות אתר וויקס.

כמובן שלא בונים אתר וויקס בעזרת כל אדם ועבור וויקס בניית אתרים יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר מכירים היטב את המערכת ויודעים כיצד לעבוד איתה בצורה הטובה ביותר עבור בניית אתר אינטרנט.

עיצוב אתר וויקס- למה זה כדאי?

כאמור, בעבר לאתרי וויקס הייתה תדמית לא טובה. מכיוון שמהערכת עבדה עם מוצרי פלאש שגוגל דאז לא סרק, היה ידוע כי קידום של אתרי וויקס בגוגל הוא בלתי אפשרי. יחד עם זאת, כיום המערכת כבר לא עובדת עם המוצרים הללו וגוגל עבר שינוי ויכול לקדם גם אתרי וויקס ולכן, עיצוב אתר וויקס הוא כדאי מאוד.

עיצוב אתר וויקס יכול להתבצע על ידי כל אדם באופן עצמאי, יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שמה מעצבים באתרי וויקס זה מה שמקבלים בפועל וכן, שלא פעם עיצוב אתר וויקס ובנייתו משפיעים באופן מהותי על הקידום שלו בגוגל ועל כן, גם עבור עיצוב אתר וויקס כדאי לבחור בטובים ביותר בתחום.

אז למה דווקא אתר וויקס? ראשית כל, עליכם לזכור שבסופו של דבר הלוגו שלכם מהווה את כרטיס הביקור שלכם. לוגו מעוצב מעביר את הרעיון שעומד מאחורי המותג שלכם בצורה הטובה ביותר, מבלי שיש צורך להכביר במילים. באתרי וויקס ידוע כי ניתן לעצב לוגואים ובכלל את האתר בצורה מרשימה וייחודית ולקבל תוצאה שקשה לקבל אותה בבניית אתרים על מערכות אחרות.

על אף שבמשך שנים הייתה קיימת בעיה של עברית בוויקס ובעיקר יכולת העיצוב של הפונטים הייתה מוגבלת, כיום המערכת עברה ל HTML 5אשר תומך בעברית באופן מלא ולכן, אתרי וויקס בהחלט מאוד רלוונטים גם בעברית.

שיפוץ אתרי וויקס ושליטה באתרי וויקס

ברוב מערכות ניהול התוכן קשה באופן יחסי לקפוץ מתבנית ישנה לתבנית חדשה וזאת בשל העדכונים הרבים בליבה של המערכת, חוסר עדכון של תוספים ועוד. לעומת זאת, בוויקס ניתן לעשות זאת בקלות. דבר נוסף שחשוב מאוד שתדעו, אם תבחרו עיצוב אתר וויקס, השליטה על האתר שלכם תהיה בידיים שלכם.

לא מעט חברות לבניית אתרים לא מציעות ללקוח שליטה על האתר שלו אלא, הן שולטות בו מכיוון שהאתר יושב על השרת שלהן או על שרת שהן שכרו עבורו. במצב זה לא קל להעביר את האתר מחברה אחת לאחרת. הקמת אתר וויקס איננה יוצרת את אותו המצב. כל האתרים יושבים על אותם השרתים והשליטה על האתר מצויה בידיים של בעל האתר. האתר שלכם יוגן על ידי שם המשתמש והסיסמא של החשבון שלכם.

התאמה למובייל ואבטחה

כאשר מדובר על עיצוב אתרי וויקס, אין ספק שיש לדבר יתרונות רבים. אחד מהיתרונות של בניית אתר בוויקס הוא ההתאמה המרבית של האתר למובייל. מערכת התוכן הממוצעת או האתרים שנבנו בהתאמה אישית בוויקס עושים שימוש בתבנית אשר מתאימה את עצמה בצורה אוטומטית למובייל. ניתן לשלוט באופן מדויק על כל עמוד בנפרד במובייל בוויקס, באמצעות תצוגה מקדימה של כל עמוד בנפרד.

בניית אתרים בוויקס מציעים יתרון נוסף שהוא אבטחה ותמיכה משמעותיים מאוד. על אף שאין אתר שמוגן ב100 אחוזים מפני פריצה, היתרון של וויקס הוא שהחברה אחראית על כל האתרים שבה ואתם לא צריכים לעשות את העבודה הנדרשת עבור אבטחת האתר כגון: גיבוי יומיומי ועוד. כמו כן, לוויקס יש גם תמיכה טכנית בעברית במייל וכן, אתרי תמיכה המציעים מגוון רחב של שאלות ותשובות שבהם ניתן למצוא את מבוקשכם.

ומה לגבי קידום אתרי וויקס?

קידום אתרי וויקס בגוגל כיום הוא בהחלט אפשרי. על אף שבעבר היה מדובר על קושי גדול לקדם את האתרים הללו עד כדי מצב שבו בלתי אפשרי לקדם אותם, הרי שכיום ניתן לקדם את האתרים הללו בצורה די טובה שכן, ניתן לבנות אותם בהתאם לדרישות אלגוריתם החיפוש של גוגל.

כל שצריך לעשות זה לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתר וויקס ועיצוב אתרי וויקס. אנשי המקצוע צריכים להכיר היטב את המערכת המדוברת ולדעת כיצד משתמשים בה הן לצורך קידום האתר והן לצורך בניית האתר בצורה הטובה ביותר.

כיום ישנן חברות רבות המציעות שירות בניית וקידום אתרי אינטרנט. אם אתם מעוניינים לבנות אתר וויקס ואף לקדם אותו, אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום זה.